Ultima aparitie: Tzutzi cel cu vino' ncoace


Tzutzi este, cum ziceam ,ultima aparitie la noi in cartier, cam de o saptamana l-am ochit, am incercat sa-l momesc cu mancare dar nici ca s-a lasat pana in seara asta cand am iesit pe scara sa vad ce pisicuta mica miauna asa suav , mare mi-a fost surpriza sa vad ditamai motanul. Trebuie sa il dam urgent ptr ca de vreo luna avem tot pe scara o pisica neagra , o hranim cu totii dar n-am apucat sa o sterilizam, n-avem nici bani de cheta ...In rest toate pisicile de aici sunt sterilizate/ castrate si ar fi mare pacat sa se imperecheze astia doi ... Este incredibil de sociabil, va dati seama daca am deschis usa si a intrat fara nici o retinere, se plimba prin casa ca pe bulevard. Toarce incontinuu si are un miunat de pisicuta Este tanar, are maxim 2 ani... orfeu13euridice@yahoo.com